Bäckerei Maier

20 juli 2018 - Rainau, Duitsland

Bäckerei Maier

Deze foto werd gemaakt op 20 juli 2018 in Rainau, Duitsland met een Huawei COL-L29.

1. Jo Jet van Gompel:
    21 juli 2018
    Hallo Jurne Henk flink gefietst zo te lezen en Berghe op en dan mee en dan af mooie fiers pad inderdaadEn het weer was ook goed of nog tewarm maar jullie zijn wel wat gewend .Nouals ik jullie was zou ik morgen maar mooi rust nemen want misschien liggen er nog meer bergen in het verschiet en dan zijn jullie daar wel tegen bestand .Doe vandaag mooie en fijne dingen en maakte eigen niet te druk .En inderdaad mannen wat er vandaag misschien vait dat kan dan inderdaad niet meervallen . Heel veel fiets plezier morgen maar weer en dan nogzeven daagjes en jullie hebben het samen weer geklaard Henk Jurne dat noem ik nog eens klasse mannen toppie tot morgen Zondag dan zie ik jullie blog wel weer verschijnen doeiiwas ze en droog ze dan hebben jullie weer fijn gewassen spul aan .Wij vrouwen zijn gisteren ook wezen High Tea heel lekker wij waren ook op de fiets bijna buitenland ha ha warm weer was het gisteren hier ik ga nu eindigen want ga zo met Angelique mee een stedentrip boeken naar Rome toch heel leuk hè gr oetjes opa Jo oma Jetje doedeloe