Dag 8 Rustdag Augsburg

21 juli 2018 - Augsburg, Duitsland

Vandaag was de heilige dag dan eindelijk daar, de rustdag. Haha nee het viel wel mee hoe moe en uitgeput we waren. Nadat we uitgeslapen hadden hebben we goed ontbijt in het hotel. Helaas regende het dus de stad verkennen was niet echt een leuke optie, gelukkig hebben we gisterenavond het centrum al gezien. Na een tijdje van chillen op de kamer zijn we naar het overdekte winkelcentrum gegaan om daar wat rond te kijken. Hierna zijn we naar de supermarkt gegaan om wat eten te kopen voor morgen, zondag zijn de supermarkten dicht in Duitsland. Ook zijn we naar de bakker gegaan voor een lekkere lunch die we in het hotel op hebben gegeten. Na de lunch hebben we nog even wat op de kammer gechilld en Formule 1 en de Tour gekeken. Einde middag was het gestopt met regenen dus hebben we nog even op het terras gegeten. In de avond zijn we gaan eten, lekkere döner kebab met frietjes. Hierna zijn we nog even het centrum in gegaan om naar het beachvolleybal te kijken. Wat zijn die Duitsers toch actieve toeschouwers, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren. Hierna zijn we nog kort door het centrum gelopen. Toen was het tijd om terug te gaan naar het hotel, de komende dagen worden nog zwaar genoeg. De eerste week was meer infietsen als we naar de komende etappes kijken. Morgen gaan we naar Murnau am Staffelsee, zo'n 105 kilometer ongeveer. Tot morgen!

1. Jo Jet van Gompel:
    21 juli 2018
    Hallo Henk Jurne het was dus jullie heilige dag zo te lezen ook wel eens goed .Zijn jullie wat uitgerust want jullie hebben er al heeeel wat km opzitten .En zo ik lees wordt het nu moeilijker en stijgingen en natuurlijk ook daling .wij vinden jullie echte kanjers hoor mannen petje af .Ook wel heel bijzonder Vader en Zoon samen fietsen .En dan samen opgehaald worden door Marjolanda Mamma En dochter en zus je Myreen fantastisch mooi Ik ben vanmorgen samen mer Angelique naar het reis bureau geweest een stedentrip geboekt die wij opa en oma Jo Jet van Robert Angelique Tess Vince hebben gekregen .Een achtdaagse bus reis naar Rome met de eerste dag Duitsland hotel en daarna vijf nachten hotel Rome met rond reizen met bus leuk hè vinden wij .Nu mannen ga dadelijk maar lekker slapen dan zijn jullie morgen weer fit voor de Tour oke heel veel fietsplezier en zonder regen hopen we doedeloe toi toi .Jurne heb Maartje nog een app gestuurd ook weer een terug groetjes opa Jo oma Jetje slaapje
  2. Angela:
    22 juli 2018
    Ha Henk en Jurne,

Nu ik dit gelezen heb en een berichtje voor jullie aan het typen ben, zit jullie heilige rustdag er weer op. Leuke dingen gedaan en nogal wat sporten bekeken van Tour de France naar Formule 1 en ook nog eens volleybal. En dan zelf jullie weer klaar aan het maken voor de Tour naar Italië. Echte topsporters. Heel veel succes en het gaat super.